Monday, October 11, 2010

sang pujangga

saat ini..
aku tidak mengerti perasaan ku..
jiwa ku bagai dilanda badai musim bunga yg berkembang mekar..
bunyinya kedengaran lucu..
tapi itu lah perasaan ku sekarang..
tiba-tiba,
sang pujangga datang mengetuk kamar hati ini..
ku akui..
ku juga menyukai dia..
namun..
sepantas rasa aku seperti terpanah oleh kejutan halilintar..
apa mungkin aku bersamanya??
apa mungkin aku dapat memilikinya??
oh tuhan...
ingin sekali aku mendapatkn jawapan bagi pertanyaan ku itu..
aku juga sering memikirkan tentang sesuatu yang bisa saja memisahkan aku dari dia..
bagaimana harus aku melenyapkan tanda tnya ini dri mengacau pemikiran ku..??
semuanya ku serahkan pada takdir untuk menentukan...
aku hanya mampu berdoa agar diberi yang terbaik dalam hidup ku...

No comments:

Post a Comment