Monday, September 13, 2010

HARI INI..

hari ini..
hati ini gembira yang teramat sangat..
ada juga insan yang sudi menghiburkan hati ini..
walaupun hampir setiap hari aku bersama dengannya..
namun kami tidak pernah berasa  jemu..
kerana dia adalah sahabat karib ku..

hari ini..
aku dan dia pergi bersiar-siar bersama-sama..
kami pergi menonton wayang bersama..
pergi melepaskan tekanan minda bersama...
pergi melayan deria bersama...
gembira sangat-sangat..

hari ini..
afiqah syahirah menggembirakan aku..
walau ku mempunyai lara di hati..
namun gelagatnya..
berjaya membuat ku tersenyum lebar..
dia memang benar-benar sahabat yang baik..

aku berharap..
persahabatan kami kekal buat selamanya..
dan aku berharap..
memori hari ini..
tidak akan terpadam buat selamanya..
sehingga ke akhir hayat..


No comments:

Post a Comment