Thursday, September 9, 2010

sahabat ku yang setia..

sahabat..
aku ingin mengatakan aku sayang kalian..
kalian adalah sahabat terbaik yang pernah aku jumpa..
penyeri ketika gembira..
penghibur dikala duka..
walau baru dua tahun ku mengenali kaliaan..
naamun semangat persahabat yang kalian tunjukkan..
amat ku sanjungi..

sahabat...
jagan lah kita contohi mereka..
mereka yang bersahabat atas sesuatu agenda..
penuh dengan omong kosong..
agenda yang akhir nya meranapkan persahabatan mereka..

sahabat...
aku amat berharap..
persahabatan ini akan kekal selama nya..
kerana aku amat menyayangi kalian..
akan ku ingat segala memori kita bersama..
zaman persekolahan yang penuh dengan warna warni...

sahabat..
selepas ini..
janganlah kita menjadi sombong dn bongkak..
kerana itu akan merosakkan hubungan kita yang terjalin..
selama ini...
hanya tiga patah kata yang dapat aku lirikkan buat kalian..
aku sayang kalian..
melisa dan afiqah..
sahabat ku sepanjang hayat..








No comments:

Post a Comment